Museum Rush
Museum Rush

Spelers : 2 - 4

€ 20,00
Prijs per stuk

 

Aantal: 
Bestellen
Op verlanglijst
 

Museum Rush is een competitief diefstalspel waarin spelers tegen de tijd racen om schatten te stelen van een museum terwijl ze camera's, bewakers en hebzuchtige rivalen vermijden. Gelukkig hebben deze rovers een scala aan voorwerpen om hen te helpen de bewakers en hun collega-dieven te verslaan, zoals de zwoele Lama's, het machtige ondergoed en de hightech kartonnen doos.

Elke speler bestuurt een dief die tot drie tegels per beurt kan bewegen. Als ze dan op een tegel met buit zitten, kunnen ze een steelactie uitvoeren om wat buit van de tegel te pakken. Bepaalde tegels hebben speciale "zeldzame schatten" die veel meer waard zijn dan de standaard buit, maar je moet de slotcode kraken door de juiste nummers te rollen voordat je deze kunt stelen!

Elke steelactie brengt de dichtstbijzijnde bewaker twee velden naar de tegel van de dief. Proberen een slot te kraken doet hetzelfde. Na het stelen wordt de volgende kaart in de kamer gedraaid, waardoor er misschien nog meer schatten tevoorschijn komen. Maar zet een bewakingscamera op en de bewaker komt nog eens 2 velden dichterbij! Als de bewaker op dezelfde tegel terechtkomt als je dief, kun je wegglippen met een dobbelsteenworp of kaarten als "Take Down" of "Lure" spelen om van de bewaker af te komen. Anders wordt de dief uit het Museum gegooid en verliest hij alle kaarten op één na. De speler kan weer inbreken, dus er is geen eliminatie van de speler in het spel.

Elke dief trekt aan het begin van zijn beurt nieuwe kaarten. Deze kaarten kunnen gebruikt worden om bewakers uit te schakelen, beveiligingscamera's uit te schakelen en met de andere dieven te rotzooien.

Als je een klokkaart trekt, gaat de tijd vooruit en als je eenmaal een bepaald aantal klokken trekt, afhankelijk van het aantal spelers, eindigt het spel. Op dit punt is er een rush naar de dichtstbijzijnde uitgang, het gooien van een dobbelsteen om te voorkomen dat je een kaart laat vallen voor elke ruimte die je moet bedekken. De winnaar wordt bepaald door wie de hoogste waarde aan buit heeft aan het einde van het spel, als je eenmaal buiten het museum bent.

Spelers : 2 - 4

Laatst bekeken producten
Deze website gebruikt zowel functionele als niet-functionele cookies. Meer info in onze Privacy Policy.